Onsdagen - Torsdagen

Igår (onsdag):
Vid klockan 14 åkte vi till gbg, för att åka hem till Martins syster. Vi fikade o sen skulle vi ut på stan. Vi åkte till någon gata, där de hade en stor parad, med massa roliga grejer. Efter det gick vi till en restuarang o åt mat. 
Vi var kvar på stan ett tag till, sen åkte vi hem till Martins syster igen. 
När vi kom hem gick vi o la oss nästan direkt. 
Ja det var onsdagen...
 
Idag (torsdag):
Jag vaknade tidigt pågrund av att det var så ljust ute...
Sen åt vi en stor, mysig frukost!
Efter det gjorde vi oss iordning och åkte till Slottskogen, och gick runt där i någon timme o kollade på alla djur. Sen åkte vi därifrån o åkte o fikade, sen var vi tvugna att åka hem. 
 
Jaja, jag vet supertråkigt inlägg... Men jag vill bara dela med mig om vad jag gjorde igår/idag, eftersom jag inte har bloggat så mycket. Och jag kom inte på något annat jag kunde skriva om.
Hoppas ni inte tycker det var allt för tråkigt... 
 
Det fanns fina pingviner, i Slottskogen: (inte jag som tog bilden, tog den från google)
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: