Många tårar.

Ja det var ju ett litet tag sen jag bloggade...
Menmen, ibland kommer livet emellan!

Denna helgen har varit både rolig o hemsk. Men vill inte gå in på det, eftersom jag tycker det är lite för personligt...
Många tårar har släppts denna helgen... Och jag kommer inte sluta gråta på ett tag iallafall. Men ibland måste man gråta, man måste få ut sina känslor. Om man tänker på det så kan det nästan vara fint att gråta. Men det är inte alla gånger det är fint!
Igår var det verkligen FULGRÅT...
 
Jag känner fortfarande hur det är en klump i halsen som vill komma fram, i tårar. Om jag är riktigt ledsen och behöver gråta ut, brukar jag vänta tills jag ska sova. För då kan jag gråta ut, utan att någon hör/ser. Jag gillar inte att gråta inför andra, utan jag vill helst vara ensam på mitt rum. På filmer gråter de ju i duschen, det ser också "mysigt ut"...
 
Ja, mina tårar kommer fortsätta ramla ner, ett bra tag till.
 
Nu ska jag försöka komma på bättre humör, och ta en dusch. 
 


Kommentarer
Postat av: B R O W N S U G A R

usch låter inget vidare :( hoppas du piggnar på dig snart <3

Svar: Nej det är inte roligt...
Tack, betyder mycket <3
Olivia Nilsson

2014-05-05 @ 19:30:27
URL: http://www.brownsugar.blogg.se
Postat av: Theresia

Usch det låter inte kul, kram!

Svar: Nä... Kram <3
Olivia Nilsson

2014-05-05 @ 20:17:53
URL: http://thema.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: