FREDAG WIHO!

Imorgon är det äntligen FREDAG!
Som jag har längtat, efter lite ledighet. Bara att jag måste plugga ganska mycket i helgen, pågrund av att jag har matteprov på måndag, och jag kan ingenting...
Menmen, det går väl förhoppningsvis bättre än vad jag tror.
 
Hela veckan har vi haft temavecka. Det har väl varit roligt.
 
Fredagen kommer bli ännu bättre för:
- Vi har sovmorgon, vi börjar 9.30
- Vi slutar efter lunchen
 
Asså imorgon kan bara inte bli bättre?
Tror ni att eran fredag kommer bli bra?
 
Nej, jag tror jag ska ta lite dricka och gå ut o sätta mig på balkongen i det underbara vädret!
 


Kommentarer
Postat av: Photo by E M E R E L L A

Tack så mycket söta du! :)

Låter som en härlig fredag! :)

Svar: Varsegod :-)
Olivia Nilsson

2014-05-22 @ 18:19:56
URL: http://emerella.blogg.se
Postat av: Jennifer Nilsson

jättefin blogg du har!
kika gärna in i min blogg kram

Svar: Tack du <3Ska kika in på din blogg nu direkt!
Olivia Nilsson

2014-05-23 @ 08:33:54
URL: http://jennyfernilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: