Våffeldagen!

Det har varit en hyfsat bra dag idag. Normal dag.
När jag kom hem från skolan, satte jag mig i sängen och kollade på en serie (som jag brukar). Kollade sen på några avsnitt tills jag var tvungen att äta lite. Sen har jag väl inte gjort så mycket mer. 
Kom hem senare från skolan än vad jag brukar, för jag, Linnea o Luna åt VÅFFLOR i kiosken i skolan!
 
GRATTIS PÅ VÅFFELDAGEN! 
Eller säger man så?
 
 
Jag ska fixa ett litet "schema" för mig när jag bloggar. T.ex. vad man kan skriva om, när man kan skriva de, vilka dagar osv. 
Tror det kommer bli lättar att skriva för mig och roligare att läsa för er! 
Det kommer säkert ta tid innan jag kommer in i något slags schema, men det får ta den tid som behövs.
 
Nej, nu ska jag göra mig i ordning och sen sova. För jag är dödstrött... 
Jag vet jag vet, klockan är inte alls mycket. Men det brukar ta en jäkla tid för mig att fixa i ordning mig! 
Sen kommer jag ju inte somna direkt heller, jag kommer säkert ligga med mobilen en stund...
 
PYJAMAS!
 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: