Så länge sedan

Usch, förlåt, ni vet vad jag menar. Asså jag har helt tappat suget på att blogga... 
Men nu har jag ju lite att berätta. 
 
På fredag är det SKOLAVSLUTNING vilket betyder, snart SOMMARLOV!!! 
Efter skolavslutningen ska jag äta lunch med familjen, sen ska vi träffa Martins systrar + min kusin (Emil). Så ska vi åka till Göteborg och gå på Liseberg! 
Det finns inget bättre än att starta sommarlovet med Liseberg.
När börjar erat sommarlov?
 
Ja, det finns inte så mycket mer att skriva. Tror inte jag kommer skriva mycket på lovet, så det kommer nog bli ett litet uppehåll där. Jag ska på husbilssemester i några veckor, så då kommer jag inte blogga. Men om jag tar en bloggpaus, så kommer ni ju såklart få reda på det!
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: