Varit hemma sen den 25e

Hejhejhej!
Ja jag har ju inte bloggat på väldigt länge. Men nu tänkte jag göra det, bara för Linnea tjatar på mig hela tiden! Jag har varit hemma sen den 25e, typ en och en halv vecka. Vet inte varför jag inte har bloggat, men jag ville väl komma hem o landa liksom! Jag vill heller inte känna att jag måste blogga, för då tycker inte jag det är roligt... 
 
3 veckor i en husbil är alldeles för länge! Speciellt när man är 4 personer. I slutet var alla trötta på varandra, och vi småbråkade med varandra hela tiden typ. 2 veckor är helt okej!
Jag saknade allt här hemma, pappa, farmor & farfar, vänner, min säng <3
Kommer lägga upp bilder jag har tagit om ett tag, har inte hunnit lägga in de på datorn o sånt!
 
I lördags träffade jag Linnea o vi kollade på 22 Jump Street. EN AV DE BÄSTA FILMERNA JAG SETT!
Den var rolig, så alla på bion satt o skrattade tillsammans, det var mys! 
I måndags gick jag o Linnea på bio igen, då kollade vi på Förr Eller Senare Exploderar Jag (The Fault In Our Stars). Den var också en väldigt bra film! Linnea har läst boken flera gånger och berättat typ allt för mig, så vi visste liksom vad som skulle hända. Den var rolig ibland, men i slutet var den sorglig!
 
Igår var jag ute på Ästad och passade lilla Ella. Jag undrar hur många gånger jag gäspade i bilen, var så sjukt trött. När jag kom hem kollade jag på en serie, sen åt jag och gick o la mig typ. Okej jag satt uppe till typ 12 men det var sent för att gått upp 6.30! 
 
Nu har jag bloggat lite Linnea! Är du nöjd?
 


Kommentarer
Postat av: Olivia

Båda dem filmerna är bra! Hahha, 22 är rolig, men inte lika bra som 21 enligt mig.

TFIOS är superbra, har du inte läst den borde du verkligen göra det!!

Svar: Ja båda filmerna är grymt bra! Tyckte kanske att 21 var bättre än 22 :DJag får nog läsa boken, men kan inte komma fram till om jag ska läsa den på engelska eller svenska?
Olivia Nilsson

2014-08-17 @ 17:13:03
URL: http://sammels.blogg.se/
Postat av: Olivia

Kör engelska, allt är bättre på original språk

Svar: Ja, vi får se hur jag gör :)
Olivia Nilsson

2014-08-19 @ 02:12:37
URL: http://sammels.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: