Varför är just dessa bloggare så bra?

Tänkte skriva lite om vilka bloggar jag läser och varför jag läser de. 
 
1: Nellie´s
Jag läser Nellies blogg nästan varje dag. Nellie är en inspiration för många och jag tycker hon är bra på det hon gör. Hon är grym på att skriva och att nå ut till sina fans! 
 
2: Kenza´s
Läser inte Kenzas blogg så ofta, men jag kikar in där ibland. Hon är verkligen duktig på mode! Jag får alltid en kick när jag har stängt ner hennes blogg. Då vill jag också sätta på mig snygga kläder och fota o sen lägga ut. Men jag är dock inte så bra på mode som hon, och att jag inte har så mycket kläder haha...
 
3: Kissie´s / Alexandra´s
Kissie är babe! Asså hon är såååå snygg och helt enkelt bara bäst, haha. Jag älskar henne och hennes blogg. Men dock är jag knappt inne på den? Men jag gillar att gå in på den, vet faktiskt inte varför jag inte gör det oftare. Iallafall jag har inte så mycket mer att säga om Kissie, bara att hon är väldigt bra på det hon gör! Och hon är verkligen en inspiration för många. Jag tycker så synd om henne att hon ska få så mycket hat!
 
 
Ja det var de bloggarna jag hade att rekommendera. Nu får ni kika in på dem. Så får ni gärna kommentera vilka bloggar ni läser och vad ni tycker om bloggarna jag rekommenderade!


Kommentarer
Postat av: Moa

älskar både Kenza och hennes blogg! :D
Tycker varken om Nellie eller kisses bloggar dock haha.. :)

Svar: Ja Kenza är bra!
Varför tycker du inte om Nellies och Kissies bloggar?
Olivia Nilsson

2014-08-11 @ 21:58:42
URL: http://photomp.blogg.se
Postat av: Michelle Gawronska

Åhh, Kenza!

Svar: :)
Olivia Nilsson

2014-08-11 @ 22:46:48
URL: http://michellegawronska.blo.gg/
Postat av: Sara

Tack detsamma fina du :)

Hoppas du kommer fortsätta att kika in på min blogg och få tips och ideér :)

Kram

Svar: Kram kram :)
Olivia Nilsson

2014-08-12 @ 14:03:22
URL: http://www.baakochmaat.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: