Fredag imorgon

Nu är det torsdag, o det har det ju varit hela dan...
Jag har inte gjort någonting idag! Det suger, jag har bara varit hemma o kollat på How I Met Your Mother. Nej, jag ville inte ha en sån dag idag...
Jag ville gå ut o fota men Linnea var inte hemma, och det regnade.
Jaha, ibland har man sånna dagar då man inte gör något!
 
Men imorgon är det FREDAG och då händer det saker. På förmiddagen ska vi passa Emil (kusin), senare på dagen ska ju jag o Lucas hem till pappa o Carro. Så imorgon händer det något, så jag får göra extra mycket saker imorgon eftersom jag inte gjorde det idag.
Jag ska fota mycket på Emil imorgon tror jag också!
Men tyvärr lägger jag inte upp bilderna på honom här, eftersom man vet aldrig vart bilderna tar vägen på internet. Dessutom tror jag inte hans föräldrar vill att han ska vara ute på min blogg, där vem som helst kan ta bilderna osv.
Så ni får nöja er med att jag berättar om honom...
 
Nu ska jag kolla på olika bilder på internet så jag får lite tips om vad man kan ta för bilder på kusinen imorgon! Har ni några bra tips på hur man kan ta bra bilder på en bebis?
 
 


Kommentarer
Postat av: Milina Salihodzic - En rakad feminist

härlig bild! :)

Svar: Tacktack <3
Olivia Nilsson

2014-04-18 @ 01:55:34
URL: http://milina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: