Statistiken ökar!

Nu har statistiken börjat öka, utan att jag länkar bloggen!
Innan länkade jag i olika grupper på fb, men vissa klagade lite på mig, eftersom det syntes på deras fb att jag hade skrivit i olika grupper...
Så jag har slutat med det, och istället har jag börjat med att gå in på andras bloggar och kommentera de. Ge de olika komplimnager som t.ex:
- Fin blogg
- Ball oufit
- Snygg header
 
Och såklart andra snälla saker man kan säga. När jag får sånna kommentarer, blir jag grymt glad, och känner att jag älskar att blogga. Då tänkte jag att man kan ge fina komplimanger till andra. Eftersom jag vet hur glad man kan bli av en liten snäll sak. En snäll sak kan göra någon annans dag underbar!
 
Så därför tycker jag att även ni ska gå in på era favorit bloggar, och skriva något snällt till de som bloggar. De kommer verkligen tacka er att ni gör det!
 
 
Även ifall min statistik inte är hög alls... Så är jag ändå stolt över mig själv och er att ni kommer in på min blogg, vilket måste betyda att jag skriver något som vissa vill läsa!
Så ni som fortsätter läsa, ett STORT TACK till er!
Ni betyder as mycket för mig, och det kommer ni alltid att göra!
 

Ha en mysig tisdag, det ska jag ha iallafall, jag ska duscha och sen ska jag lägga mig i soffan o mysa!
 


Kommentarer
Postat av: victoria

Bloglovinbyte? :)

Svar: Asså jag vet inte hur sånna fungerar, kan någon förklara?
Olivia Nilsson

2014-04-29 @ 21:45:42
URL: http://www.nattstad.se/victorianielsen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: