Man behöver inte träna...

De flesta som tränar blir ju smala. Men det är väl inte hela världen att ha lite kurvor? 
Jag tycker det är skitsnyggt när man inte är helt smal. Okej, jag är väldigt smal, jag har kallats anorexiabarn eller att folk bara "Olivia har du anorexia, eller?" (förritiden, men inte alls ofta).
Jag skulle döda för att få ha lite kruvor!
Ni som har lite kurvor på kroppen, borde vara nöjda med er själva. Inte klaga på att ni är tjocka, och att ni måste träna. 
 
Jag tycker att jag har ganska bra självförtroende, och jag är nöjd med min kropp o hur jag ser ut. Men såklart det finns alltid något man vill ändra på!
Det finns ett antal saker som jag vill ändra på, på min kropp...
Men annars tycker jag att jag har en fin kropp och utseende!
 
Alltså som jag sa, jag tycker jag har bra självförtroende, jag kan stå framför spegeln och säga/tänka saker som:
"Du är fin"
"Killarna tycker du är snygg"
"Du är grym"
Såklart finns det andra grejer jag säger/tänker också, men tog dessa som exempel.
 
Jag vill/tycker att alla ska våga stå framför spegeln och säga att man själv är fin! Det är ingen som dömer en om man står framför spegeln och säger så om sig själv. Klart det kan vara svårt att verkligen mena att man är fin. Men man kan alltid pröva!
 
Ingen är ful!
Alla är lika värda!
Våga säg att du är fin!
 
NI ALLA ÄR UNDERBARA, OCH NI ÄR AS SNYGGA SKA NI VETA!
 
 
 


Kommentarer
Postat av: Evelinae

Håller med!

Svar: <3
Olivia Nilsson

2014-04-24 @ 21:29:50
URL: http://evelinalav.blogg.se
Postat av: Kristin - Photography

Tack så mycket roligt att höra :)
Själv har jag getingmidja och är superblek då får man oxå höra ett och annat 😉

Svar: Alla är fina, på sitt sätt <3
Olivia Nilsson

2014-04-24 @ 21:34:09
URL: http://kristinphotography.blogg.se
Postat av: frukallgren.blogg.se

Jag tränar för att få muskulösa kurvor och älskar att se hur kroppen förändras :D Men inget ska någonsin gå till en överdrift och man ska aldrig känna sig tvingad att träna när kroppen säger ifrån! "Träna med måtta och vad som passar just dig" är ett bra tänk :) Alla mår av någon sorts rörelse!

Svar: Så rätt <3
Olivia Nilsson

2014-04-27 @ 15:21:05
URL: http://frukallgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: