Godmorgon!

Äntligen Fredag!
 
Det är alltid skönt med fredagar. 
Idag händer inte så mycket, jag ska hem till Mamma o Martin. Vet inte om vi kommer hitta på något, eller om vi bara stannar hemma o myser. Det funkar vilket som!
Senare i veckan ska vi förhoppningsvis passa Emil, Kul Kul! Det gick hur bra som helst förra gången vi passade honom, så jag gör gärna om det igen (snart).
 
Imorgon ska jag kanske till stan med Linnea. Det ska bli roligt, jag behöver titta på klänningar, och kanske byxor. Ska kolla i garderoben idag och se vad jag behöver köpa!
 
Nu har jag rast o jag tänker njuta av den! Bloggar mera sen när jag är hemma, PUSS PÅ ER <3


Kommentarer
Postat av: linah

så fin header du har:D

Svar: Tack :)
Olivia Nilsson

2014-04-30 @ 04:48:30
URL: http://linaheve.forme.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: