Ensam...

Ibland är jag bara för trött på skolan, och ibland älskar jag skolan...
Skolan kan vara skit o skolan kan vara bäst!
Ibland vet jag inte vad jag tycker om skolan.
 
Jag kan känna mig mobbad i skolan. Jag har vänner! Men ibland kan det kännas som att man inte har några alls...
Förr var jag vän med nästan alla tjejer i klassen. Men sen bestämde de sig typ att lämna mig utanför. De är fortfarande vänner, hela bunten + några fler. 
De skulle börja skratta ifall jag t.ex. satte mig vid de på lunchen.
Visst, jag gillar inte heller alla av de, men HALLÅ de lämnade mig utanför...
 
Nu är jag så sjukt glad att jag har funnit de 2 underbaraste människorna i världen, LINNEA & LUNA!
De är helt underbara, det går bara inte att inte älska de.
(Asså jag har såklart fler vänner, men skriver dessa 2 eftersom de är med mig varje dag).
Linnea o Luna, ah vet inte vart jag ska börja...
Ni är underbara, jag älskar er mest av allt! Ni står ut med mig varje dag och stannar ändå kvar. Jag har en känsla av att vi aldrig kommer skiljas åt!

Det är Luna o Linnea som gör så att jag gå till skolan utan att vara rädd för att jag inte ska kunna vara/sitta med någon.
 
Och ni alla mina andra underbara vänner, tack för att ni finns, även om vi inte träffas så ofta!
 
TACK ALLA SOM GÖR MIN VARDAG GRYM <3


Kommentarer
Postat av: Linnea

babe <33

Svar: <333
Olivia Nilsson

2014-04-04 @ 18:47:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: