Barnvakt

Ska snart dra iväg till de jag ska vara barnvakt åt! 
Jag skulle vara där senast 18.30 men jag ska åka hemifrån 18.00 och det tar typ bara 5-10 minuter att åka dit. Så det blir nog riktigt bra!
 
Slutade 1 timma tidigare idag! Alltså slutade jag 13.30, sen när jag kom hem så la jag mig i sängen och kollade på PH en stund. Efter ett tag orkade jag inte kolla på det längre så jag hoppade över till Julkalendern, eftersom jag inte kollat på den på några dagar. Jag såg inte dagens avsnitt eftersom jag vill se det med barnen nu ikväll.
Nu har jag hoppat tillbaka till PH igen och kollar nu på det senaste avsnittet!
 
När avsnittet är slut ska jag packa ihop en väska som jag ska ha med mig ner dit. Sen ska jag bara vänta tills klockan slår 18! Då ska jag cykla ner dit, och kommer sen hem efter 9.
 
Imorgon har jag sovmorgon 1 timma så kommer börja klockan 9 istället!
Längtar...
Jag kommer säkert blogga när jag har lagt barnen ikväll!
 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: