7:an

Hej!
Snart börjar skolan igen...
Ska börja 7:an, men asså känner mig inte redo för det. 
Asså det känns som att jag inte är mogen för att börja 7:an.
Men men...
 
Iallafall just nu kollar jag på en serie som heter "Friends" älskar den, för den är typ as rolig.
Ikväll ska jag inte göra så mycket, bara vara hemma och ta det lugnt!
 
Och just det innan jag glömmer, Mamma har en pojkvän!!! <3 
Han är fett snäll och mysig (haha what?), men mamma älskar honom och vi med, och det är det viktigaste!
Han heter Martin! 
 
Jag funderar på om jag skulle skaffa en Justin Bieber blogg, där jag skriver om honom och sånt.
Vad tycker ni? 
 
PUSS <3


Kommentarer
Postat av: Linn

Haha gör det, bara du har några bra sidor där du får news haha c;

Svar: Ja jag får väl hitta några bra sidor :D
Olivia Nilsson

2013-08-11 @ 18:57:53
URL: http://linnsansblogg.bloggo.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: