Sovmorgon

Imorgon är det torsdag. Det är ingen vanlig dag i skolan. Vi ska vara på stranden med klassen och typ leka lekar. Senare på dagen ska vi kolla på film.
 
Ja, imorgon är 1 dag närmare skolavslutningen!
Snart händer det, snart har vi lämnat 7an för gott!
Känns helt overkligt att om några månader börjar vi 8an. Snart är det 9an, sen är det gymnasium. Tiden går så jäkla fort! 
 
Jag har valt kläder inför skolavslutningen, nu precis. Kanske lite försent, menmen. Klänningen är inte så festlig, den är grå med lite svart spets. Och till den ska jag ha converse. Sen ska jag också platta håret. Så jag kommer inte vara så festlig, men ändå känna mig fin! 
 
Jag kommer ta många bilder på min outfit. Så ni kommer få bilder på fredag eller lördag. 


Kommentarer
Postat av: Katta

Kul med en sån lugn dag :)

Svar: Ja verkligen!
Olivia Nilsson

2014-06-12 @ 16:00:14
URL: http://shettisdrottning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: