Är riktigt stolt!

Idag på idrotten hade vi konditionsträning alltså vi skulle springa slingan i skogen. Vi sprang en bit sen fick jag världens håll, jag skojar inte det gjorde till och med ont när jag gick.
Men vi sprang så mycket vi kunde ändå. När jag kom hem så tänkte jag att jag måste verkligen få bättre kondition, då vi ska springa 1 mil om cirka 2 veckor!!! Så jag måste ut och springa en runda varje dag i 2 veckor. Jag har hittat ett bra program där det står hur man ska lära sig att springa 1 mil, fast dock är det på 10 veckor, och jag har ju bara 2? Men på det programmet står det även att man ska ha ha vilodagar, men jag ska springa varje dag bara för att orka springa 1 mil. Jag kommer ju absolut gå mycket på den milen, men jag vill springa så mycket som möjligt och så snabbt jag kan bara för då blir jag stolt över mig själv och mina föräldrar blir också stolta!
Men iallafall är jag stolt över mig själv att jag tog initiativet att gå ut och springa hemma! 
Jag ska försöka iallafall att springa en stund varje dag, idag var jag ungefär ute en halvtimma men jag gick mycket på den rundan eftersom hållen tog över...


Kommentarer
Postat av: JuliaJ

En mil låter faktiskt värre än vad det egentligen är :)

Svar: Ja, men eftersom jag aldrig tränar låter det ännu värre haha :D
Olivia Nilsson

2014-08-28 @ 21:26:46
URL: http://juliaj.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: