Misshandel.

Jag hörde på nyheterna att en 2åring hade blivit misshandlad och dog.
EN 2 ÅRING, HALLÅ LIKSOM?
De sa också att för ett antal veckor sen, var det en 8åring som blev misshandlad, han / hon dog också...
 
Fattar inte den som misshandlar själv liksom att det är ett barn? 
Jag har nolltolerans mot sånna personer!
 
Det är ju så onödigt, och sjukt taskigt! Det är inte bara synd om barn / bebisar som blir misshandlade utan det är ju om alla som blir det. Från barn till vuxen. 
Alla blir misshandlade, någon blir misshandlad varje dag, någon kanske till och med blir slagen just nu...
 
De som gör det verkar ju inte förstå att det är andra människor de skadar. 
NEJ, jag blir så sjukt förbannad på sånt här!
Jag klarar verkligen inte av att någon ska bli skadad, jag vill inte tänka på det! 
USCH, FY, BLÄ...
 


Kommentarer
Postat av: milina.blogg.se

men fyfan :(!
världen blir fan bara värre och värre..

Svar: Ja verkligen...
Olivia Nilsson

2014-05-14 @ 02:24:56
URL: http://milina.blogg.se/
Postat av: Mirjam Wallmark

Det är så hemskt! :/

Svar: Ja...
Olivia Nilsson

2014-05-16 @ 07:55:06
URL: http://mirjamwallmark.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: