Jajaja...

... det var några dagar sedan jag bloggade.
Jag har anledningar!
Fredag: Ville vara med min familj, hade inte tid.
Lördag: Hade migrän, så låg i sängen o sov hela dagen.
Söndag: Orkade inte, hade fortfarande ont i huvudet.
Förlåt mig! Det är allt jag kan säga.
 
Nu efter helgen ska jag försöka komma igång i det igen!
Idag har bara varit en allmänt tråkig måndag. Inget speciellt har hänt, förrutom det som brukar hända i skolan.
 
 
 
På onsdag efter skolan ska jag gå hem till Emil. Och hämta honom, så ska jag ta med honom hem till oss. Så ska vi passa honom i några timmar. Det ser jag verkligen fram emot!
 
Nu ska jag snart ut, ska cykla till pappa o hämta lite grejer. Sen senare ikväll kanske jag o Linnea ska ut o springa / gå, får se hur det blir med det. Eftersom det är så underbart väder vill jag komma ut och röra på mig!
 
 
 


Kommentarer
Postat av: MADDISENJ.SE

Usch vad jobbig med migrän :(

Svar: Ja, migrän suger...
Olivia Nilsson

2014-05-12 @ 20:03:17
URL: http://maddisenj.se
Postat av: joanna

fin bild:)

Svar: tack <3
Olivia Nilsson

2014-05-13 @ 19:37:53
URL: http://joannas.webblogg.se
Postat av: Maja

när träffade du senast dina syskon?:)

Svar: Min lillebror träffar jag varje dag.
Mina storebröder träffar jag inte så ofta...
Olivia Nilsson

2014-05-15 @ 22:50:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: