Nellie Berntsson

Det är många olika åsikter om Nellie. Både poitiva o negativa.
Jag tycker hon är en ball tjej. Hon vågar vara sig själv, är inte rädd för att säga vad hon tycker osv. 
Har absolut ingenting emot Nellie, tycker det är helt onödigt också att hon ska få så mycket hat. Liksom var har hon gjort för fel?
Jag tror folk tycker det är lite annorlunda att Nellie vågar säga vad hon tycker. 
 
Själv älskar jag Nellie, hon är lite som min förebild kan man säga, haha. Men hon är/har:
- Snygg stil
- Fint hår
- Hon är söt!
- Är bra på att blogga
- Pratar om bra saker
Det finns helt enkelt massor av bra saker med Nellie, och jag ser inte en enda dålig sak med henne. Så varför allt hat?
Är så sjukt onödigt att hata på folk som inte gör något. Hon har inte gjort något dumt (i mina ögon). Kan någon säga vad hon har gjort, så att hon skulle förtjäna allt detta hat?
Ah, blir så förbannad på sånt!
Det är till och med vuxna människor som sitter och hatar på Nellie. Asså hallå?! 
Är man vuxen så borde man ju förstå att man inte sitter och kränker andra på nätet! Det är ju de vuxna som borde hjälpa till att få bort näthatet, inte sitta o hata!
 
Jag läser Nellies blogg varenda dag, och jag tycker hon är en grymt härlig tjej! Jag önskar att jag kunde vara mer som henne. 
Liksom tänk att få vara hennes vän o få träffa henne varje dag, det skulle väl vara as häftigt?
Jag hoppas med hela mitt hjärta att Nellie har mer fans än haters!
NELLIE FÖRTJÄNAR INGET HAT, INGEN FÖRTJÄNAR HAT!

(Förlåt om detta blev ett konstigt inlägg, ville bara få ut mina känslor om denna underbara tjej) 
Liksom kolla på henne:


Kommentarer
Postat av: Anonym

Nu försöker du få henne till att se detta! du härmar wilma skit mycket ju bitchigt

2014-04-23 @ 10:42:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: