Lördagen

Sorry för dålig uppdatering, men så blir det vissa dagar.

Idag när jag vaknade la jag mig i soffan med datorn och kollade på GA.
Låg där i några avsnitt, grät, skrattade, skrek och allt vad jag gjorde när jag kollade på det!
Haha, jag och mina serier!

Senare åkte jag, Carolina och Lucas ner till stan en stund för att köpa julpynt och godis.
Sen åkte vi och handlade mat.

När vi kom hem satte vi oss vid köksbordet och pysslade lite, med julsaker.
Vi gjorde en smällkaramell, vi ska göra mer imorgon eller någon annan dag.

Sen åt vi mat, och nu har vi legat i soffan alla 4 i typ 1 timma. Och kollat på Ylvis (för er som inte vet vilka de är, det är de som sjunger låten "The Fox")
De är grymma!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: