Här kommer inlägget:

Glömde helt bort att jag skulle blogga när jag hade fixat klart mig... 
Men berättar nu istället, och hoppas att det går exakt lika bra.
Jo imorgon ska jag vara barnvakt!
Det är till mammas kompis barn (det blev lite krångligt) 
Hon har iallafall 3 barn, Deras åldrar är: 9 år, 4 år, 9 månader!
Det ska bli riktigt roligt och spännande!
För det är typ första gången som jag är barnvakt själv. Men jag tror på mig själv och jag tror det kommer gå bra. 
Är det någon som har något tips om att vara barnvakt?
Detta var min sak jag då ska göra imorgon. Kommer kanske bli riktigt dålig uppdatering på blocket, fast det har väl ni blivit vana vid nu...
Ska försöka bli bättre på att blogga, men behöver erat stöd!
 
Sov gott och ha en bra dag imorgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: