TJA

Hej!
Tänkte att jag skulle snacka lite om vad jag har gjort i helgen och vad jag kommer att göra lite i veckan typ.
 
FREDAG:

Då kom jag hem till pappa, så vi hade en jättemysig kväll, vi kollade på Let´s dance och bara myste helt enkelt.
 
LÖRDAG:

Det började med att jag sorterade min reklam. Sen åkte jag , pappa och Lucas ner till stan och typ köpte glass och storsade runt (eller vad man ska säga). Efter det så skulle jag, Lucas, mamma, Ing-marie och Hanna åka på cirkus. Den var typ två timmar lång, men den var faktiskt riktigt bra! Efter det så åkte jag hem och hämtade lite saker sen åkte jag direkt hem till Linn och skulle sova över där med Linnea och Ploy, så vi var typ uppe till halv 5 eller något sånt! Och vi hade riktigt roligt, det var mycket skratt och faktiskt gråt också, men mest skratt :)
 
SÖNDAG:

Vi vaknade typ 10.10 så vi gick snabbt upp och åt frukost. Sen skyndade vi oss iväg till idrottshallen för att jag skulle ha gymnastikuppvisning. Uppvisningen slutade klockan 16.00 tror jag. Så vi gick hem till Linn igen och packade ihop våra saker och fixade till lite, sen åkte jag och Linnea hem, så då var den helgen slut.
 
Så nu har ni fått reda på varför jag inte har bloggat mycket denna helgen, för jag har haft det fullbokat hela helgen. Och igår (måndag) så hade ju skolan börjat och jag orkar bara inte alltid blogga på vardagar, för skolan tar energin från kroppen asså... Men ska försöka att blogga även på vardagar :)
 

PUSS <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: