Onepiece, hylla med toffsar

Heyy babes, tänkte att jag ska börja visa lite bilder på mitt rum (när det är städat, för nu är det massa halloween kläder typ över hela golvet)
Tänkte också att jag ska visa lite bilder på kläder och annat i mitt hus!
Jag gör verkligen allt för att min statestik ska bli så hög som möljigt...
 
Nu skypar jag med Hanna (som vanligt) haha!
Nej men det är ju halloween idag så jag, Hanna och Lucas ska typ fixa lite saker, vi ska ju gå ut och "bus eller godisa" ikväll tillsammans!
Men jag har typ lite smått panik för jag vet inte vad jag ska ha på mig eller ja vad jag ska klä ut mig till, snälla hjälp mig och kommentera lite tips om vad man kan vara!
 
Här kommer en bild på min onepiece:
 
Och här på en hylla i mitt rum, och såklart är det toffsar på den eftersom jag älskar Maria Montazami:
 
'
 
PUSS<3
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: