God morgon! <3

Hej sötnosarna där, har inte hunnit blogga på länge bara för att det har varit så super fint väder att jag inte har orkat för att jag har varit på stranden hela dagarna<3 Ska till stan idag med mamma och lillebror vi ska köpa ett sverige iphone skal till mig och lillebror, sen ska jag få en sverige tröja också kommer kanske lite bilder på det jag har köpt senare, får se. Vi skulle egentligen till stranden idag men det är typ skit väder ute, synd...
Så jag vet inte riktigt vad vi ska göra istället men vi gör säkert något  annat roligt!!<3


Jag<3

Hahah! <3<3


Nu får ni ha det så bra mina älsklingar, PUSSSSS! <3


Kommentarer
Postat av: Maddiie

Vilken fin blogg du har! Du får ha en trevlig lördag :)

2012-05-26 @ 10:28:04
URL: http://maddiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: