Till skolan snart

Heyy babysar, skola idag.. Men nej det ska faktiskt bli ganska kul, träffa alla vänner i klassen igen. Älskar verkligen min dator, den är bara så bäst. Idag har jag inte några speciella planer kanske ska till stan med mamma efter skolan slutar 14:10, så jag kommer lägga ut en bild på det jag har köpt om jag köper något får se, om jag inte lägger ut bilden idag så lägger jag ut den någon annan dag. Det ser ut att bli hyvsat bra väder idag iallafall vilket är kul för det har varit typ skit väder hela sommaren.. Nu ska jag och min lillebror äta så ska vi gå till skolan 07:30 så ha det bäst! Puuss <3
 
Haha jag <3


Kommentarer
Postat av: Maddiie

Tittar in och önskar dig en trevlig dag :)

Svar: Tack desamma :)
Olivia Nilsson

2012-08-27 @ 11:27:30
URL: http://www.maddiie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: