Hemma från skolan

Heyy, nu är jag hemma, var typ lite på stan innan men var för trött för att prova något så jag åkte hem.. Ska äta typ macka nu sen ska jag nog göra lite på min engelska läxa som ska in på torsdag, jobbigt man ska skriva vad man har gjort denna sommaren på engelska och jag suger på engelska så jag använder typ google översätt hela tiden haha.. Det är ganska fint väder idag så ja kanske går ut en sväng sen med någon kompis kanske, får se. Jag ska nog läsa snart också vill komma före Isidora haha. Asså jag och Isidora läser böcker ur samma serie och hon va på 7:an när jag började på 1:an och nu är hon fortfarande på 7:an och jag på 6:an haha <3
Man måste ju käka lite godis som finns kvar i påsen också haha.
Nu måste jag gå, bloggar mera sen, PUSS <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: